Meense Duikklub (K.M.D.K.) online – welkom

De Meense Duikklub, beter gekend als K.M.D.K., is in 50 jaar tijd uitgegroeid tot de grootste duikschool van West-Vlaanderen. Onze duikschool groepeert momenteel 120 actieve leden en wordt omkaderd door 11 instructeurs en 8 assistent-instructeurs. Als (stichtend) lid van de NELOS opereert onze school in de schoot van de wereldwijde organisatie CMAS, waardoor al onze duikbrevetten internationaal erkend worden. Met een NELOS duikbrevet op zak kun je je favoriete sport dus overal ter wereld beoefenen.

Als Vereniging Zonder Winstoogmerk (V.Z.W) dragen we de veiligheid, de kwaliteit en de betaalbaarheid van de duiksport hoog in ons vaandel. De school investeert veel tijd en geld in infrastructuur (leslokalen, opslagruimtes, …) en materiaal (compressor, ontspanners, reddingsvesten, duikflessen, EHBO-uitrusting, …) en stelt deze gratis ter beschikking van alle leden. Bovendien zijn al onze medewerkers vrijwilligers, waardoor ook de opleidingskosten betaalbaar blijven voor iedereen.

Voeg een nieuwe dimensie toe aan je leven en laat je meeslepen in de fascinerende wereld van het onderwaterleven. De duiksport is ook toegankelijk voor jou en daar wil K.M.D.K. je graag in helpen. Interesse? Snuister dan gerust rond op onze website of neem vrijblijvend contact op met iemand van ons bestuur.